Binære Tilvalg Handels Meglere Anmeldelser


Topp 10 binære opsjonsmeglere. Liste over beste handelsmeglere Websider Nedenfor finner du en liste over de ti beste alternativene for binary options, for å sikre at du finner en som passer til dine eksakte behov, vil du finne oppført de tilgjengelige markedene, minimums - og maksimumsgrenseverdiene pluss det minste innskuddsbeløpet du kan gjøre inn i hver enkelt side. Vi har også fått dyptgående vurderinger på flere av våre utvalgte binære opsjonsmeglere, så vær så snill å ta en titt på nettstedet vårt. Ønsker du å lære å håndtere binære alternativer. eller ser for å finne ut hvordan binær opsjonshandel fungerer. Følg deretter lenken over for å finne svar på spørsmålene du måtte ha. Best Binary Option Broker TopOption 8211 Ved TopOption kan du handle binære alternativer fra så lite som 5,00 mens maksimal enkelt binær opsjonshandelsgrense på TopOption varierer i verdi. Du kan få maksimalt overskudd på 85 på TopOption. Minimumsbeløpet på innskudd som du kan få inn på kontoen din er 100,00 TopOption Binær Markets: UK Markets 8211 Internasjonale Markeder 8211 Europeiske Markeder 8211 Asia Markets EZTrader 8211 Minimum Binær Option handler du kan plassere på EZTrader er fra bare 25.00 og den maksimale single trade grensen på EZTrader er 3000,00. Den maksimale prosentavkastningen du kan forvente å gjøre hos EZTrader er en stor 95. Minimumsbeløpet du kan sette inn på EZTrader er 200,00. EZTrader Binær Options Markets: UK Markets 8211 Internasjonale Markeder 8211 Europeiske Markeder 8211 Asia Markets Utvalgte Binære Options Brokers 24Option 8211 Ved 24Option kan du handle binære alternativer fra så lite som 24,00 mens maksimal enkelt binær opsjons handelsgrense ved 24Option er 5000,00. Du kan få maksimalt overskudd på 89 ved 24Option. Det minste innskuddsbeløpet du kan få inn på kontoen din er 250,00 24Option Binære Markeder: UK Markets 8211 Internasjonale Markeder 8211 Europeiske Markeder 8211 Asia Markets Magnum Options 8211 Minimum Binær Option Trades du kan plassere på Magnum Options er fra bare 5,00 og maksimal enkelt handel grense ved Magnum Options er 5000,00. Den maksimale prosentavkastningen du kan forvente å gjøre hos Magnum Options er 85, og minimumsbeløpet du kan sette inn på Magnum Options er 200,00. Magnum Options Markeder: UK Markets 8211 Internasjonale Markeder 8211 Europeiske Markeder 8211 Asia Markets Anbefalt Binær Valg Broker Banc De Binary 8211 På Banc De Binary kan du handle binære alternativer fra så lite som 1,00 mens maksimal enkelt Binary Option-handelsgrense på Banc De Binary er 3000.00. Du kan få maksimalt overskudd på 91 på Banc De Binary. Det minste innskuddsbeløpet du kan få inn på kontoen din er 250,00 Banc De Binary Markets: UK Markets 8211 Internasjonale Markeder 8211 Europeiske Markeder 8211 Asia Markets High Trading Limit Binær Options Broker uBinary 8211 Minimum Binær Option handler du kan plassere på uBinary er fra bare 20.00 og den maksimale enkelthandelsgrensen på uBinary er 5000,00. Den maksimale prosentvise fortjenesten du kan forvente å gjøre hos uBinary er 85 og minimumsbeløpet du kan sette inn på uBinary er 100,00. uBinary Markets: UK Markets 8211 Internasjonale Markeder 8211 Europeiske Markeder 8211 Asia Markets Variable Purchase Limits Binær Options Broker Any Option 8211 Ved et hvilket som helst alternativ kan du handle binære alternativer fra som for variable mengder mens den maksimale enkle binære opsjonshandelsgrensen ved et hvilket som helst alternativ varierer også. Du kan maksimere overskudd på 80 ved ethvert alternativ. Det minste innskuddsbeløpet du kan få inn på kontoen din er 200,00. Eventuelle valg Binære markeder: UK Markets 8211 Internasjonale markeder 8211 Europeiske markeder 8211 Asia Markets Lav innkjøpsgrense Binær opsjonsmeglere TradeRush 8211 Minimums binære opsjonshandler du kan plassere på TradeRush, er fra bare 10.00 og den maksimale enkelthandelsgrensen på TradeRush er 5000,00. Den maksimale prosentvis fortjeneste du kan forvente å gjøre hos TradeRush er 81 og minimumsbeløpet du kan sette inn på TradeRush er 200,00. TradeRush Markets: UK Markets 8211 Internasjonale Markeder 8211 Europeiske Markeder 8211 Asia Markets Banc De Swiss 8211 Minimum Binær Option handler du kan plassere på Banc de Swiss er fra bare 25.00 og den maksimale single trade grensen på Banc de Swiss er 1500.00. Den maksimale prosentvise fortjenesten du kan forvente å gjøre hos Banc de Swiss er 75 og minimumsbeløpet du kan sette inn på Banc de Swiss er 100,00. Banc de Swiss Markets: UK Markets 8211 Internasjonale Markeder 8211 European Markets 8211 Asia Markets TradeQuicker 8211 På TradeQuicker kan du handle Binary Options fra så lite som 25,00, mens maksimal enkelt Binary Option-handelsgrense på TradeQuicker er 2500.00. Du kan få maksimalt overskudd på 88 på TradeQuicker. Det minste innskuddsbeløpet du kan få inn på kontoen din er 300.00. TradeQuicker Binary Markets: UK Markets 8211 Internasjonale Markeder 8211 Europeiske Markeder 8211 Asia MarketsLBinary Review Om LBinary er en binær opsjonsmegler som er relativt ny på scenen. Deres fordeler er ganske interessant og eiendeler som de tilbyr er over gjennomsnittet. De tilbyr 7 varer, 24 valutapar, 26 IndicesFutures, 36 aksjealternativer. Vi fant sin handelsplattform godt organisert, enkel å navigere og enkel å bruke. Selv om fordelene er imponerende, er det ikke noe å bekymre oss for at de ikke er regulert. Det var også et betydelig antall negative tilbakemeldinger som reiser mange spørsmål om at de kan stole på. Når man åpner en konto, får han sin egen kontoadministrator. Kontoforvalterne er tildelt i henhold til et investorspråk og geologisk område. Kontoforvaltere, samt kundesupport, er tilgjengelige via telefon, email og live chat 247. LBinary tilbyr tjenester i stedet for bonuser avhengig av kontotype og selvfølgelig, jo mer du investerer, desto bedre fordeler de lover, men før investere eller handle vi oppfordrer handelsmenn til å lese gjennom deres vilkår og betingelser svært nøye. Demo-konto LBinary tilbyr handelsmenn en demo-konto for å øve med før de investerer pengene sine. LBinary tilbyr et imponerende utvalg av omsatte eiendeler, inkludert aksjer, valutaer, råvarer og indekser. Alternativtyper inkluderer: Fortsett å registrere Når du åpner en konto, får handelsmannen sin egen kontoadministrator. Kontoforvalterne er tildelt i henhold til et investorspråk og geologisk område. Kontoforvaltere, samt kundesupport, er tilgjengelige via telefon, email og live chat 247. LBinary tilbyr tjenester i stedet for bonuser avhengig av kontotype, jo mer du investerer, desto bedre blir tjenesten du får, men før du investerer eller handler Vi oppfordrer handelsmenn til å lese gjennom deres vilkår og betingelser veldig nøye. Minimum innskudd Et minimum innskudd på 250 er nødvendig før handel Utbetalingskurs LBinary tilbyr handelsmenn en utbetalingsrate på mellom 71 og 85 prosent Bonuser LBinary tilbyr en 100 innskuddsposisjon (opptil 3000) ved å åpne en konto Plus 100 hvis du refererer til en venn. Programvare Som de fleste andre binære alternativmeglere, bruker LBinary SpotOption-programvare, som garanterer brukervennlig handel. LBinarys plattform er 100 web-basert og krever ingen programvare for å laste ned alt du trenger, er en tilkobling til internett for å gjøre handler, fint og enkelt. Kundesupport Kundesupporten er tilgjengelig 247, og de kan kontaktes via live chat, e-post eller telefon. Å komme i kontakt med dem var lett, men å få svar og hjelp var motsatt basert på vår personlige erfaring. Når det gjelder spørsmål om kontoen, presset de oss til å gjøre et innskudd og lover at vi vil gi stor avkastning fra vår investering. Og når du har bekymringer angående dine uttak, vil de forsøke å endre emnet og fortsette å lokke deg til å gjøre et nytt innskudd. Innskudd av midler LBinary aksepterer alle større kredittkort som inkluderer Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Delta og Cartebleue sammen med bankoverføringer. Behandling av uttak kan imidlertid ta opptil 14 dager og kan være enda lenger. Under vårt eksperiment måtte vi vente på mer enn 2 uker. Noen kunder hevder imidlertid at det tar enda lenger tid, noe som kan være et alvorlig problem for de som ønsker å få pengene tilbake. Integrity Vi var overrasket over å vite at denne megleren har mange ulykkelige og misfornøyde kunder. De fleste av deres klager er relatert til dårlig servicekvalitet fra støtteteamet og kontoer som er utsatt for hacking og disse alvorlige klager som fremdeles ikke er løst etter denne skrivingen. Konklusjon LBinary kan ha en handelsplattform som er lett å navigere, massevis av eiendeler til handel og en demo-konto, men dets upålitelige kundeservice og det økende antall negative klager er vanskelig å se bort fra og ignorerer spesielt problemene med at kontoer blir hacket og penger får tapt uten grunn. Oppdatering: Basert på de siste rapportene som vi har mottatt, er LBinary ikke lenger operativt, så hvis du er en nybegynner som ønsker å finne en ideell megler til å handle med å finne et mer stabilt selskap, anbefales det. Hvis you8217er er registrert hos LBinary eller søker etter den siste oppdateringen om denne megleren, så er det best å ta kontakt med kundeserviceavdelingen for mer informasjon om hvordan du kan få pengene tilbake. Av denne grunn anbefaler vi sterkt at du registrerer deg neste gang med en mer anerkjent megler som Finpari og Porter Finance, hvor du kan ha en mye tryggere og sikret handelsopplevelse. Jeg begynte med LBinary i januar 202014. Jeg startet med 250 da jeg ringte fra Stanley Carbone, og han fortalte meg at jeg aldri ville tjene penger uten at jeg hadde minst 2000. Jeg satte inn flere penger gjort et par handler og gjorde noen penger og fikk litt små tilbakekallinger. Stanley Carbone ville ringe eller skype meg hver morgen og hjelpe meg med handler og jeg ville vinne noen. Og jeg ville få en liten tilbaketrekking. Stanley Carbone ville jobbe med meg 5 dager i uken, og jeg tjente litt penger. Men Stanley ville fortsette å presse for å legge mer penger inn, slik at jeg kunne få større tilbakekall. Jeg begynte å stole på Stanley og jeg fortsatte å sette inn mer penger. Stanley fortalte meg at hvis jeg hadde 100k, ville alle mine handler være 100 forsikret. Jeg hadde allerede hatt omtrent 50k tilbake og Stanley fikk meg til å komme over 100k og jeg fikk et par mer trekker tilbake til 64k Stanley ville ringe med spesialtilbud. Jeg hadde 183k på kontoen min, Stanley ringte og spurte om han kunne handle mesteparten av det jeg sa ja Stanley satte alt på lang sikt 30. desember. Jeg hadde ingen penger igjen til å jobbe med inntil handlingene i desember 3014 kom inn. September Stanley hadde mye han sa, gi ham 15k av visumet mitt og i 7 dager ville jeg doble pengene mine fordi de var 100 forsikret og han tok det ut av visumet mitt. Jeg prøvde å trekke min 15k og han ville fortelle meg at han la det inn for godkjenning, eller han ville avbryte den. I desember 301417.10 ble handlingene ferdig jeg burde hatt 314k Stanley satt 195k på kontoen min. Jeg hadde en tilbaketrekking for 15k og jeg satte en annen for 40k. Jeg gikk tilbake til kontoen min og Stanley tok over 195k som bonus og forlot meg med 0,5 i min konto. Hvis du noen gang hører om LBinary eller STANLEY CARBONE RUN, kjørte Stanley meg for mer enn 50k penger på pengene mine, og regner ikke med det jeg gjorde i handler. ID Dato Beløp Type Transaksjonsstatus Transaksjonsmetode Transaksjonsdetaljer 52793 17:56 301214 176925.00 Uttak godkjent Bonus 52792 17:55 301214 19000.00 Uttak godkjent Bonus 52780 17:11 301214 40000.00 Tilbaketrekking avbestilt Standard innskuddsmetode 50487 23:48 091214 15000.00 Tilbaketrekking avbestilt Standard innskuddsmetode Jeg har vært med lbinary i nesten 6 mths og I8217ve hadde min andel av oppturer og nedturer. MEN bare i går, gikk jeg for å logge inn på kontoen min og couldn8217t. Jeg kontaktet megleren som fortalte å kontakte support. Støtten måtte endre passordet mitt, dette sendte opp et rødt flagg. Selvfølgelig på min konto la jeg merke til at alle mine midler var ca.3500 euro. Freaking ut, jeg sjekket min utgåtte stillinger og så over 100 handler ble gjort mens jeg var på ferie. Tilsynelatende bestemte en automatisert programvarerobot å reaktivere seg selv og handle på mine vegne. Men interessant var det flere tap enn vinner, og det handlet ca. 25 ganger per dag. Jeg snakket med konsernsjefen og han fortalte meg at jeg måtte ha meldt meg på programvaren en gang, og jeg gjorde ikke deaktivere den. Ja dette er sannsynligvis sant, men jeg vet at jeg deaktiverte det kort tid etter, men interessant nok var det ikke nok med Lbinary. Så hvordan kom denne roboten inn i min Lbinary-konto, aktivere seg selv og handle og miste alle pengene mine i 3 dager uten min autorisasjon eller varsel e-post (dessverre var jeg borte på ferie så jeg didn8217t fange den) Også jeg husker å bruke denne roboten, og det krevde meg å sette det8217 parametere, for eksempel hvor mye per handel, hvor lenge (1 dag, uke, måned osv.) Denne roboten gikk bare inn på kontoen min og handlet bare fra 300 euro til 27,50 euro til det var ingen igjen. Konsernsjefen forklarer at det ikke er programvaren deres, så de har ingenting å gjøre med det. Faktisk tilbyr de ikke selv den på deres nettsted. Så selv om jeg fikk det til å løpe og handle, ville de heller ikke vite hvordan de skulle slås av. Jeg godkjente ikke det, vet ikke om det, så han sa at det var min feil. Jeg er ikke fornøyd med løsningen, må undersøke det mer og komme til bunnen av det. Og kirsebær på kaken, senere den kvelden, gikk jeg for å logge på igjen, igjen ugyldig e-post eller passord. Kontaktstøtte, de fortalte meg at kontoen min ble stengt, jeg spurte når og hvorfor. Hun skrev fordi det ikke er noen midler. Jeg spurte når det var stengt, sa hun mandag 16.2. Interessant denne situasjonen skjedde tirsdag 17.2. Jeg trodde at jeg ble scammed og hacket. Thophile Deslauriers 17. januar 2017 - Vi har mottatt nyheter om at Banc De Binary ikke lenger aksepterer nye handelsmenn. For å vite mer, klikk her. 2. desember 2016 - Finpari aksepterer ikke lenger forhandlere fra USA. For mer informasjon, klikk her. 18. november 2016 - Vi har den siste anmeldelsen av BinaryMate, en av de nyeste meglerne i markedet. For å lese vår objektive gjennomgang, klikk her. Binær opsjoner USA meglere Binary Options Brokers Andre meglere Før du investerer i finansielle markeder, vær oppmerksom på at Binær Options trading har et høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer, så ta alltid hensyn til om du økonomisk har mulighet til å anta tapet av hele investeringen din. De beste binære opsjonsmeglerne i mars 2017 En ekte handelsrevolusjon 8211 Binær alternativer Leter du etter en måte å tjene litt ekstra penger Eller kanskje til og med starte en ny karriere Binær opsjonshandel vil tillate deg å gjøre det og mye mer når du Åpne gratis handelskonto hos en av meglerne. Denne spennende nye typen netthandel har bare nylig begynt å utvikle seg, men allerede utallige mennesker bruker det som en betydelig inntektskilde. Konseptet er ekstremt enkelt, du velger en ressurs, forutsi om prisen vil stige eller falle og samle inn fortjenesten dersom prediksjonen viser seg å være riktig. Selvfølgelig vil dette ikke bare koker seg til dum flaks. Folk som er kjent med markedstrender, kan gjøre nøyaktige spådommer og tjene mye penger ved å gjøre det, siden det er mange forskjellige strategier og metoder som kan hjelpe handelsmenn til å ta sine investeringsbeslutninger. Men man trenger ikke å være en økonomisk ekspert for å gjøre dette. 8211 nybegynnere kan også delta i handelen og tjene noen betydelige midler i prosessen fordi alle seriøse meglere tilbyr ulike utdanningssentre (noen ganger kalt handelsakademier) fulle av gode tips, nyttige videoer og detaljerte forklaringer. Du vil også finne noen interessante nettsider eller online kurs der du kan diskutere binære alternativer med andre handelsfolk, lære av hverandre og fjerne eventuelle misforståelser du måtte ha. Men hvordan finner du en god megler Vel, det er der BinaryOptionsTrading-Review kommer inn. Du ser, vi vurderer og evaluerer binære opsjonsmeglere, slik at handelsmenn vet nøyaktig hva du kan forvente når du registrerer deg med dem. Våre økonomiske eksperter har mer enn 20 års erfaring i finansvirksomheten og har gjennomgått dusinvis av meglere. Å være tidligere handelsfolk oss, vet nøyaktig hva du trenger og vil gjøre vårt beste for å gi våre lesere den mest nøyaktige informasjonen. Vi er et av de ledende nettstedene innen dette bestemte kompetanseområdet, da vi gir svært detaljerte og grundige analyser av hver megler vi møter. Du vil legge merke til at hvert aspekt av noen meglere tilbyr en egen artikkel om det, som bare viser deg hvor seriøst vi nærmer deg hvert selskap. Denne nettsiden er din beste kilde for informasjon om binære opsjonsmeglere og et av dine beste verktøy for å bestemme hvilken av dem du vil ha som kobling til det binære alternativmarkedet. Hvorfor BinaryOptionsTrading-Review Så hvorfor nøyaktig er alt dette relevant Som du kanskje allerede vet, er det ganske vanskelig å fullt ut kontrollere ting som foregår på nettet. Det er noen mennesker som bare utgjør som binære opsjonsmeglere for å svindle deg og forsvinne med pengene dine. Det er sant at de fleste av meglerne vi møter viser seg å være legitime, men hvorfor ta unødvendige farer med pengene. La oss bare gjøre jobben vår og sjekke ut resultatene før du tar noen viktige beslutninger. Alle våre undersøkelser om meglerens pålitelighet kan sees hvis du klikker på vårt Scam-faneblad. så gi det en tur og se hvordan vi opererer. Mer detaljerte svindelrapporter enn disse er ganske enkelt umulig å finne. Den viktigste delen av denne nettsiden kan imidlertid bli funnet hvis du går til vår Brokers Tab. Der kan folk lese omfattende analyser av mer enn 40 forskjellige binære opsjonsmeglere, hver representert med en omfattende gjennomgang og flere andre artikler som omhandler ulike aspekter av tilbudet. En liten liste som inneholder det aller beste av dem, vises på skjermen din så snart du går inn på nettstedet vårt, hvis intuitive design gir våre lesere tilgang til all viktig informasjon med bare noen få klikk. Minimum innskudd, uttak av penger, overføringsmetoder, bonuser, handelsplattformer og mange flere emner forklares helt ned til den minste detalj. Disse teksten vil hjelpe deg med å finne den perfekte megleren fordi, akkurat som det er mange handelsformer blant binære opsjonshandlere, har også meglerne forskjellige forretningsstrategier. Noen vil tilby deg lave innskudd eller minimumshandlinger, andre kan prøve å få oppmerksomheten din med høye bonuser eller gratis demo kontoer, og du må få så mye kunnskap som mulig for å gjøre det riktige valget som vil gi deg den høyeste fortjenesten senere nedover veien. Denne mengden innhold av høy kvalitet dedikert utelukkende til binære opsjonsmeglere kan ikke bli funnet noe annet sted, så å betale oss et besøk før du tar viktige beslutninger om denne type handel, virker som den mest logiske tingen å gjøre. Tilleggsfunksjoner Kommentarer og anmeldelser er på ingen måte de eneste tingene BinaryOptionsTrading-Review har å tilby. Leserne våre kan også finne noen veldig hjelpsomme og helt gratis daglige signaler. Denne funksjonen er vår gave til leserne og et tegn på vår takknemlighet for all den gode tilbakemeldingen vi får hver eneste dag fra folk som besøker oss. Vi håper at vi kan hjelpe enda flere potensielle handelsmenn i nær fremtid. Bare skriv inn ditt navn, etternavn og e-postadresse i en liten form øverst til høyre på skjermen, og du er klar til å motta disse nyttige tipsene. De er i utgangspunktet investeringsrådgivning fra våre anerkjente økonomiske eksperter som ofte gir betydelig fortjeneste fordi vi bare deler med våre lesere de signalene som vi tror har størst sannsynlighet for suksess. BinaryOptionsTrading-Review gir deg de siste nyhetene fra finansverdenen, slik at du alltid er klar over de viktigste hendelsene. Vi legger også stor vekt på ikke-europeiske markeder, spesielt de som tilhører USA, Canada og Australia, så hvis du kommer fra en av disse regionene, kan vi fortsatt være svært nyttig for deg. Husk at disse markedene kan ha forskjellige regler fra de i EU, og noen av meglerne kan ikke engang være tilgjengelige for handelsfolk fra forskjellige kontinenter, noe som gir informasjon vi gir det mye mer verdifullt. Du kan lære alt om disse forskjellene gjennom artiklene våre, og her må vi igjen understreke vår store design som gjør at du raskt kan finne veien gjennom en stor mengde data vi har i butikken for deg. Av og til vil vi også gi deg linker til andre nyttige nettsteder som inneholder definisjoner og forklaringer av ulike økonomiske vilkår og uttrykk. Forhåpentligvis vil dette hjelpe deg med å lære alt du trenger å vite om binære alternativer mye raskere hvis du fortsatt er nybegynner, men det kan også gi noen gode forslag til hvor du skal lete etter nye handelsstrategier hvis du er en mer erfaren handelsmann. I alle fall er målet vårt å gi deg den beste tenkelige støtten og hjelpe deg med å utvinne så mye profitt som mulig fra dine handler. Hvordan lykkes For å lykkes i denne arbeidslinjen er tålmodighet og forskning av vital betydning. Her på BinaryOptionsTrading-Review, vårt mål er å hjelpe deg med å spare verdifull tid når du leter etter informasjon om en bestemt megler. Vi tar alle risikoene denne typen handel innebærer, slik at du ikke må. Med den riktige tilnærmingen kan binær opsjonshandel bli en betydelig inntektskilde for alle på grunn av høy avkastning på dine investeringer og svært attraktive bonuser som noen meglere har vært kjent for å tilby. Videre kan handler som utløper etter bare seksti sekunder, også noen ganger bli funnet i et meglere tilbud, så en smart handelsmann kan tjene mye penger på kort tid. Det som gjør binæropsjonshandel så populær, er imidlertid at alle parametere er kjent før du vet hvor mye du trenger å investere, hvor mye du kan tjene og eksakt tidspunkt for utløpet. Dette reduserer stresset betydelig og forenkler planleggingen, siden du vet alle mulige utfall av handelen. La oss lette alle dilemmaer du måtte ha ved å peke deg i riktig retning ved starten av din handels karriere. Med hundrevis av artikler bak dem og enda flere timer brukt i å undersøke hver eneste krok og kran på hver meglerens nettside, vet våre eksperter nøyaktig hva som gjør en god megler og hvordan å tjene penger med dem. Disse menneskene fra hele verden, fra New York til Tokyo, har kommet sammen for å dele sin entusiasme for binær opsjonshandel som de tror er den beste muligheten til fortjeneste i svært lang tid. Med denne typen kompetanse, nivå av engasjement og mengden arbeid som er investert, er det absolutt ingen sjanse for at du kan finne noen som kommer til og med nær vårt servicenivå. Vi er en verdensleder i denne bransjen med en veldig god grunn, så hvis du vil raskt øke budsjettet eller kanskje starte en lukrativ handels karriere, vet du hvor du skal se.

Comments

Popular Posts